Aktuálně 29700 nabídek práce!

Administrativa, Brno-venkov - Asistentka / účetní - Ivančice

Pozice: 
Asistentka / účetní - Ivančice
Zaměstnavatel: 
D & S Brno, s.r.o.
Oblast výkonu práce: 
Brno-venkov
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Středoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Popis práce: 

Náplň práce:
• vedení kanceláře ředitele společnosti (zajištění chodu kanceláře, vedení kalendáře ředitele, příprava schůzek, zajištění nákupů kancelářských potřeb)
• příprava podkladů pro účetní auditorku (vedení pokladny, zpracování pokladních a cestovních dokladů, zakládání a evidence faktur, bankovních výpisů, vnitřních účetních dokladů, mezd atd.)
• příprava personální agendy (tvorba a evidence smluv a dohod o provedení práce, zpracování výkazů práce, evidence dovolených, daňová přiznání, zpracování a zasílání měsíčních přehledů pro OSSZ atd.)
• finanční řízení projektů (zpracování rozpočtů a kontrola jejich čerpání, vyúčtování a přípravy podkladů pro monitorovací zprávy a audity projektů, znalost pravidel pro změny atd.)
• zpracovánístatistických a dalších ekonomických výkazů a podkladů pro vedení účetnictví spolku a dceřiné s.r.o.

Požadujeme:
• znalost podvojného účetnictví, daňové legislativy a personalistiky - základní
• proaktivní přístup k úkolům, pečlivost a samostatnost
• být týmový hráč/ka s dobrými komunikačními schopnostmi
• středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
• praxi na obdobné pozici min. 2 roky
• znalost neziskového sektoru a grantového fundraisingu velkou výhodou
• znalost cizích jazyků - min. Němčina, angličtina

Nabízíme:
• Práci na IČ, HPP
• Odpovídající mzdové ohodnocení
• 4 týdny dovolené
• férové jednání
• Místo výkonu práce: Ivančice
• Nástup ihned nebo dohodou
• zajímavou a smysluplnou práci v neformálním prostředí

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Marek Vrátný
Telefon: 
604975930
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
30×