Pozice:
Vedoucí zákaznického servisu/Head of customer service
Zaměstnavatel:
TOLAR COMPANY s.r.o.
IČO:
07204965
Oblast (okres, kraj):
Praha
Obor práce:
Management
Nejnižší požadované vzdělání:
Základní
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda:
50000
Popis práce:
Vybudování a rozvoj zákaznického servisu pro provozní projekty
Budování systému podpory klienta(support) , call centra, systému zabezpečování kvality a anti-fraud division
Budování motivačního systému v rámci oddělení , Client retention, up sale/cross sale , Účast na tvorbě Roadmap produktů, Testování nových nápadů a funkčnosti s klienty,
Sledování metrik výkonu a vytvoření doporučení
Vaše předpoklady:
Zkušenost jako vedoucí prodeje a péče o zákazníka, nebo v podobné vedoucí role
Podnikatelské myšlení a jednání, vedení lidí a týmů, Komunikativní znalost angličtiny je nutnou podmínkou, znalost ruštiny je vyhodou
Kontakt na zaměstnavatele
Kontaktní osoba:
Daryna Zinchenko
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
858×