Vaše úkoly
- správa a aktualizace (vlastní tvorba a/nebo překlad ) obsahu webových stránek společnosti pomocí CMS
- správa účtu Google Ads a Sklik a optimalizace PPC kampaní
- SEO optimalizace eshopu
- analýza výkonu marketingových kampaní, pravidelný reporting o webu, SEA a dalších online marketingových aktivitách
- úzká spolupráce s mateřskou společností v Německu (týmy z produktového managementu, prodeje a marketingu)
- tvorba marketingových materiálů (prodejní a produktové katalogy)
- optimalizace vyhledávání na webu (nástroj FactFinder)
- reporting / oprava nalezených nedostatků
Požadavky
- minimálně středoškolské vzdělání obchodního směru
- praxe v online marketingu výhodou
- dobrá znalost anglického jazyka, znalost německého jazyka výhodou (komunikace s mezinárodními týmy)
- zkušenost se správou PPC kampaní, znalost SEO a CMS správy
- povědomí o HTML jazyce a copywritingu
- aktivní přístup, smysl pro zodpovědnost, týmová práce
- zkušenosti s online nástroji jako FactFinder, Econda, CMS Storyblok, JIRA, Google Analytics atd. výhodou
Nabízíme
- hlavní pracovní poměr,
- týden dovolené navíc,
- příspěvek na stravování,
- důchodové připojištění.
- možnost profesních školení