Hledáme asistentku do advokátní kanceláře. Náplní práce bude administrativní podpora advokáta, přebírání a evidence tel. hovorů, skenování a kopírování dokladů, příjem a odesílání pošty, vedení centrálního diáře, zapisování lhůt a termínů, práce s klientskými daty, úpravy a formátování textů, zajištění provozních potřeb kanceláře, sepis krátkých podání, evidence vykázané činnosti a zpracování podkladů pro vyúčtování a fakturace, komunikace s úřady, soudy a klienty. Práce je vhodná pro osobu, která má zájem o právní obor a práci s lidmi a je ochota se dále vzdělávat. Požadujeme dobrou znalost českého jazyka, aktivní přístup k řešení problémů, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování, zodpovědnost, důslednost, pečlivost a spolehlivost
stravenkový paušál, káva a občerstvení na pracovišti, firemní telefon, privátní fitness