Místo výkonu práce: Raná
Co vás u nás čeká?
zajištění chodu kanceláře vedení společnosti
obsluha návštěv
přijímání a zpracování zakázek pro truhlářskou výrobu
komunikace s vedoucím výroby nábytku
kontrola stavu realizace zakázek
vystavování dodacích listů a předávacích protokolů k vyexpedovanému nábytku
komunikace s klienty společnosti o stavu jejich zakázky
komunikace s kolegy napříč společností
vedení pokladen
příprava podkladů pro mzdovou účetní (docházky, srážky za obědy, …) + podílení se na zpracování mezd
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
středoškolské vzdělání zakončené maturitou
výborná znalost práce s PC (MS 365 - outlook, excel, word, internet)
komunikační dovednosti (psaná komunikace, telefonická komunikace)
AJ nebo NJ na komunikativní úrovni - výhodou
samostatnost, spolehlivost, pečlivost, všímavost a zodpovědné chování
ŘP skupiny B
Nedostatek praxe u nás není překážkou, ceníme chuť pracovat.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
moderní a čisté prostředí,
zázemí české inovativní a stabilní společnosti,
možnost využití firemních prostor na soukromé oslavy,
práci na HPP, jednosměnný provoz.
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle Po-Pá od 7.30 do 15.30 hod. na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně, Raná 104, 539 01 Hlinsko (7,30-15,00).