Kontakt: Škodová Michaela, e-mail: Michaela.Skodova@travelhx.com
Guest Change Specialist bude zástupcem pro prvotní reakci na incidenty v HX a bude spolupracovat s ostatními týmy podle potřeby. Tato pozice zahrnuje identifikaci a eskalaci prioritních problémů.
Klíčové odpovědnosti:
(a) při aktivním zapojení plnit úkoly podle zadání během pravidelných a nepravidelných akcí;
(b) spolupracovat s interními a externími zúčastněnými stranami při pravidelných i nepravidelných operacích;
(c) zajišťovat koordinaci s místními zdroji s cílem určit potřebné zdroje, hotel, alternativní dopravu atd.;
(d) být součástí krizového týmu NoK;
(e) koordinovat a doplňovat další interní a externí oznámení;
(f) dodržovat zásady, postupy a praktiky, které podporují model nepravidelných operací;
(g) podle potřeby podporovat Team Leadera;
(h) podporovat ad hoc projekty podle potřeby;
(i) poskytovat zpětnou vazbu týmu o jakýchkoli problematických oblastech nebo problémech;
(j) podporovat nepřetržité prostředí;
(k) každodenní odpovědnost za výkon, eskalace a rozdělení pracovní zátěže;
(l) v případě potřeby zastupovat Managera.