Jaká bude náplň vaší práce?
• Budete mít na starosti naše stávající zákazníky a aktivně s nimi udržovat a rozvíjet naše obchodní vztahy.
• Budete odpovědná/ý za příchozí poptávky a objednávky, částečnou administraci zakázek ve firemním systému a následné expedice.
• Aktivní hledání nových obchodních příležitostí na území Evropy.
Co od vás očekáváme?
• Angličtinu na komunikativní úrovni, znalost i německého jazyka bude výhodou
• Znalost práce na PC – MS Office
• Výborné obchodní, organizační a komunikační schopnosti
• Odolnost vůči stresu
• Pokud jste absolvent/ka nebo nemáte zkušenost se zahraničním obchodem, ale máte motivaci, vše vás naučíme.
Co vám můžeme nabídnout? Zajímavou práci v exportně zaměřené firmě. Příjemné pracovní prostředí. Zaškolení, podpora během práce. Propracovaný benefitní systém včetně týdne dovolené navíc.