pracoviště Hulín
- Náplň práce: Pracovník/ce do call centra na komunikaci se zákazníky přes telefon. Hlavním úkolem vždy bude představení služby, výhody produktu nebo jen poprodejní péče o stávající zákazníky s přátelským přístupem. Nejde o neosobní volání. Zodpovědná a samostatná pozice. Zapisování požadavků do interního systému
- Hledáme: Komunikativní a spolehlivé kolegy, na aktivním telemarketingu po telefonu. Co neumíte, rádi Vás naučíme a zaškolíme (Zkušenosti v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou). Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZP/OZZ). Zodpovědnost a samostatnost. Znalost češtiny – slovem i písmem, Znalost práce na PC a orientace na internetu, technická orientace. Umění naslouchat, vysvětlit, poradit – a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí
- Nabízíme: Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu, pracovní doba (Po-Pá 8,00 -16,30 hod.), Základní mzdu + odměny na základě výkonu, Prostor pro osobní růst, příspěvek na stravování, káva na pracovišti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: miloslava.holaskova@emea.cz.
Pracovník/ce call centra, region Kroměříž
Pozice:
Pracovník/ce call centra
Zaměstnavatel:
EMEA s.r.o.
IČO:
26898101
Oblast (okres, kraj):
Kroměříž
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda (od nebo od-do):
22000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Miloslava Holásková
Telefon:
602 729 877
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
26×