Pracovní náplň – Produktový manažer projektu
1. Dohled nad celým produktovým portfoliem společnosti, včetně hlavních výrobků, volitelného příslušenství a náhradních dílů.
2. Monitorování trhu a konkurence za účelem přesného umístění produktů a navrhování rozšíření sortimentu.
3. Spolupráce s konstruktéry za účelem zvýšení konkurenceschopnosti a přizpůsobení produktů zákaznickým potřebám.
4. Kooperace s marketingovým oddělením na přípravě reklamních materiálů, katalogů a prezentací.
5. Příprava a aktualizace technické dokumentace (uživatelské, integrační, servisní).
6. Organizace získání certifikací a zajištění souladu s požadavky cílových trhů.
7. Tvorba seznamu volitelného příslušenství a náhradních dílů, správa produktové nomenklatury.
8. Vypracování cenových návrhů pro produkty a náhradní díly s odůvodněním na základě analýzy trhu a nákladů.
9. Sběr a analýza odvětvových informací ve spolupráci s analytickým oddělením pro strategická rozhodnutí.
10. Účast na tvorbě produktové strategie a řízení životního cyklu produktů.
11. Reprezentace společnosti na veletrzích, oborových akcích a při školení zaměstnanců a partnerů.
12. Správa a aktualizace produktové databáze v podnikových systémech (ERP/CRM/PLM).
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.