Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: plánování pravidelné inventury skladu, spolupráce s operativními odděleními na realizaci inventur, zpracovávání a reporting výsledků inventur, řešení nesrovnalostí v provozu a pravidelný reporting, blokace zboží na základě požadavku zákazníka a operativy, zpracovávání zboží určeného k vrácení dodavateli, odepisování skladových zásob. Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilý/á), smysl pro týmovou práci, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ/NJ výhodou, trestní bezúhonnost. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
Quality Service Operatives, region Cheb
Pozice:
Quality Service Operatives
Zaměstnavatel:
DHL Solutions k.s.
IČO:
28213866
Oblast (okres, kraj):
Cheb
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Základní
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
40115
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Alina Aleksandrovna Burkovskaja
Telefon:
725627262
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
7×