Nástup: 11.8.2025 nebo dle domluvy
Vzdělání: SŠ ekonomického směru
Předchozí praxe: praxe na obdobné pozici
Pracovní doba: jednosměnný provoz
Mzda: 50 000,- Kč
Náplň práce:
• Pestrá náplň práce od vedení podvojného účetnictví (faktury, bankovní výpisy, pokladna, interní doklady, cestovní náhrady atd.) až po závěrkové operace.
• Samostatné zpracování měsíční a roční závěrky (koordinace a realizace)
• Příprava a podání daňových přehledů, hlášení, přiznání, zpracování daňových přiznání (DPH a kontrolní hlášení, souhrnné hlášení, příprava podkladů pro DPPO)
• Evidence, účtování a odpisy majetku + inventarizace
• Účtování skladových zásob – výrobní firma
• Spolupráce s dalšími členy backoffice a auditory
Co čekáme od Vás?
• Vzdělání ekonomického směru
• Výborná znalost českých účetních standardů a související daňové problematiky a ochota se učit
• Znalost práce na PC – především Excel
• Pečlivost, samostatnost v řešení problémů, komunikativnost
• Proaktivní přístup
Další požadavky:
• Ochota řešit problémy, navrhovat řešení
• Samostatnost, přesnost, pečlivost
• Organizace času, orientace na detaily a termíny
Nabízíme:
• 4denní pracovní týden
• až 5 týdnů dovolené
• zázemí velké stabilní společnosti
• smlouva na dobu neurčitou
• zaměstnání na hlavní pracovní poměr
• závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
• možnost vzdělávání a osobního i profesního růstu
První kontakt na email. adrese: blazikovayveta@bef.cz; job@bef.cz; trubacekml@bef.cz nebo telefonicky po-čt od 6 do 16 hodin na č. 731523110.