kontrola, zpracování a systémové zadávání zákaznických objednáve a dodacích plánů včetně sledování jejich včasného a kompletního vyřízení (OTIF), koordinace dodacích termínů a požadovaných množství, spolupráce napříč odděleními s cílem zajistit plynulý logistický proces, správa a aktualizace zákaznických portálů (sledování termínů, údržba dat a zpracování zákaznických požadavků), zajištění souladu se specifickými požadavky zákazníků i interními kvalitativními strandardy, podpora při zavádění nových produktů a spolupráce se zákazníky a interními odděleními na změnovém řízení, identifikace a realizace množných zlepšování v oblasti logitiky, dodržování legislativních požadavků a interních předpisů v oblasti bezpečnosti, vzdělání s maturitou, zkušenosti na obdobné pozici min. 1 rok, znalost systému SAP R/3 výhodou, znalosti MS Office (Excel, Word a PowerPoint), znalost NJ na komunikativní úrovni (min. B2), znalost AJ výhodou, výborné komunikační schopnosti, vysoká míra samostatnosti, zodpovědnosti a iniciativy, zázemí a jistota úspěšné a trvale se rozvíjející nadnárodní společnosti, možnost vzdělávání a rozvoje, týden dovolené navíc, věrnostní příplatek po roce zaměstnání Kč 1.000,- Kč měsíčně, pololetní bonusy, penzijní připojištění, dotované obědy a večeře v podnikové jídelně, dárek při prac. výročí, kontakt e-mailem
specialist(k)a zákaznického servisu, region Uherské Hradiště
Pozice:
specialist(k)a zákaznického servisu
Zaměstnavatel:
MANN + HUMMEL Innenraumfilter (CZ) s.r.o.
IČO:
27408159
Oblast (okres, kraj):
Uherské Hradiště
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
35000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Vladimíra Koudelová
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
0×