Co Vás čeká:
vedení kompletní personální agendy, kompletní zajištění agendy výběrových řízení, koordinace nástupu a odchodu zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, vedení personální dokumentace, příprava pracovněprávních dokumentů, evidence a vysílání zaměstnanců na pracovně lékařské prohlídky, evidence úvazků zaměstnanců, pravidelná aktualizace, zpracování statistik a personální reporting, tvorba vnitřních předpisů v souvislosti s personální agendou, spolupráce s účetním oddělením, vedení agendy náhradního plnění, správa agendy GDPR, komunikace s externími subjekty - úřad práce, OSSZ, zdravotní pojišťovny, lékaři, krajský úřad
Co od Vás očekáváme my:
výborná znalost českého jazyka slovem i písmem, praxe na pozici samostatná/ý personalistka/sta, znalost pracovněprávních předpisů, sledování a implementace změn, organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, schopnost dodržovat termíny, znalost práce na PC, MS Office (Excel, Word, Outlook), Teams, práce v personálním programu Pamica, řidičský průkaz skupiny B
Co můžete čekat Vy od nás:
nástup dle dohody možný i dříve, mzdu 31 200 Kč/měsíc při plném úvazku, možnost osobního ohodnocení, podporu vzdělávání v oboru, osobní rozvoj
Motivační dopis a profesní životopis zasílejte do 28. 4. 2024 na e-mail: personalista@pelhrimov.charita.cz. Informace: 725 136 783 (Kropáčková).
Nabídka práce: personalista, Pelhřimov
Pozice:
personalista
Zaměstnavatel:
Charita Pelhřimov
IČO:
47224541
Oblast (okres, kraj):
Pelhřimov
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Částečný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda:
31200
Popis práce:
Kontaktní osoba:
PhDr. Jana Kropáčková
Telefon:
725136783
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
28×