Aktuálně 50642 nabídek práce!

Nabídka práce: Vedoucí oddělení finanční a provozní účtárny, Chomutov

Pozice: 
Vedoucí oddělení finanční a provozní účtárny
Zaměstnavatel: 
Povodí Ohře, státní podnik
IČO: 
70889988
Oblast (okres, kraj): 
Chomutov
Obor práce: 
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání: 
Vysokoškolské
Typ pracovního poměru: 
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost: 
Ne
Mzda: 
44000
Popis práce: 

V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 10. 5. 2024.
První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny a předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, státního podniku po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.

Popis pracovní činnosti:
- kompletní zpracování účetní závěrky
- metodické řízení účetnictví celého podniku
- průběžná kontrola výstupů účtárny, spolupráce s auditorem
- odpovědnost za interní nastavení parametrů ERP systému a metodické řízení ERP systému v oblasti účetnictví a financí

Požadavky:
- VŠ vzdělání ekonomického směru (min. bakalářský studijní program)
- znalost příslušné legislativy v oblasti účetnictví a daní
- komunikační, prezentační a vyjednávací dovednosti
- analytické a organizační schopnosti, práce v týmu
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost
- uživatelská znalost práce s PC - MS Office, znalost ERP systému K2 výhodou
- bezúhonnost
- praxe v oboru minimálně 3 roky
- předpokládaný nástup 1. 8. 2024

Nabízíme:
- zajímavou práci ve stabilním podniku
- motivující finanční ohodnocení s předpokládanou hrubou mzdou 44 000 - 55 000 Kč/měsíc
- pružnou pracovní dobu
- možnost získání nových zkušeností v oboru, odborný růst, podporu v dalším vzdělávání
- širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů (25 dnů dovolené, 5 dnů sick days, příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, dotované závodní stravování, příspěvek na rekreaci, kulturu, sport ad.)

Kontakt na zaměstnavatele

Kontaktní osoba: 
Ing. Jana Stránská
Telefon: 
474 636 240
E-mail: 
Počet zobrazení inzerátu: 
37×