Vážení zájemci,
do týmu naší účetní kanceláře hledáme kolegyni, která nám pomůže s administrativní prací.
Náplň práce: všeobecná administrativní práce a vedení daňové evidence.
Požadavky: spolehlivost, pečlivost, umět pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word),
znalost vedení daňové evidence výhodou, ale není podmínkou.
Rozsah: dva dny v týdnu, pracovní doba 6-8 hod/den (v pracovní době kanceláře 7:00-15:30)
Dny a počet hodin dle domluvy. Odměna dle odpracované doby.
Nabízíme: přátelské prostředí v rodinné firmě, flexibilní pracovní doba
Pokud Vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání životopisu na e-mailovou adresu info@nymburk-ucetnictvi.cz.
Těšíme se na Vás.
Zaměstnanecké výhody: flexibilní pracovní doba
Kontaktujte nás e.mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 15:00 hod.