Náplň práce:
o zajištění administrativní a organizační podpory 1. náměstka hejtmana kraje
o příprava a kompletace podkladů pro jednání, prezentace, výjezdy a oficiální návštěvy
o koordinace schůzek a správa kalendáře
o komunikace s partnery, úřady, institucemi a veřejností
o zpracování a evidence korespondence, zápisů z jednání a dalších dokumentů
o účast na poradách a jednáních dle potřeby
Požadujeme:
o středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou zaměření na veřejnou správu, administrativu, ekonomii nebo právo
o výborné organizační schopnosti, spolehlivost a smysl pro týmovou práci
o samostatnost, diskrétnost a reprezentativní vystupování
o pokročilá znalost práce s PC (MS Office, Outlook, kalendářové systémy)
o schopnost profesionální písemné a mluvené komunikace
o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
Výhodou:
o znalost prostředí veřejné správy
Nabízíme:
o zázemí stabilní instituce veřejné správy
o možnost smysluplné práce v dynamickém prostředí krajské samosprávy
o motivační finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o podpora dalšího vzdělávání a profesního rozvoje
o pracovní poměr na dobu určitou, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
o plný pracovní úvazek
o pozici vhodnou i pro absolventy
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 16. 7. 2025 do 12.00 hod. Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=....