• Komplexní činnost spojená s vedením účetnictví (účtování dodavatelských faktur včetně zahraničních na denní bázi, rozhodování o daňové uznatelnosti nákladů a nároku na odpočet DPH, vystavování faktur, banky, pokladna, platby, zápočty, evidence hmotného a nehmotného majetku, zásob, skladová evidence, vyhodnocení zúčtovaných dat, inventarizace účtů, spolupráce při provádění inventur)
• Zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
• Zpracování přiznání k DPH, kontrolního a souhrnného hlášení
• Provádění závěrkových operací a úpravy hospodářského výsledku ve vztahu k DPPO
Zpracování mezd s vedením mzdové a personální agendy
• Vedení související evidence a administrativy
• Příprava statistik a reportingu
• Komunikace s finančním úřadem a dalšími institucemi
Požadavky:
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
• Znalost finanční, mzdové, personální, účetní a daňové oblasti
• Znalost mzdové a personální legislativy, včetně souvisejících předpisů
• Ekonomické a analytické myšlení
• Znalost práce s PC, MS Excel/Word, účetním SW (výhodou SW Pohoda, Pamica)
• Osobní přístup, samostatnost, loajalita a pečlivost
• Flexibilita, aktivní přístup k práci, komunikační a organizační schopnost
Zaměstnanecké výhody:
Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti • Zajímavou a různorodou agendu s možností profesního růstu • Odborná školení a možnost dalšího vzdělávání • 55% příspěvek na stravování • Zaměstnanecké benefity • 5. týden bonusové dovolené dle interních směrnic