Požadujeme: preciznost, zodpovědnost, komunikativnost. Hledáme člověka, který bude rád pomocnou rukou ostatním členům týmu (bude zakládat doklady do šanonů, zajistí kancelářské potřeby, naskenuje potřebné dokumenty, pošle našim zákazníkům přání k narozeninám, připraví přehlednou tabulku atd.).
Nutností je znalost práce na PC, s tiskárnou a skenerem. Je potřeba se orientovat v Google aplikacích (minimálně Gmail, Google disk, Google kalendář).
Uvítáme i šikovného absolventa/absolventku, který se nebojí učit nové věci.
Být OZP je nutností, jsme sociálním podnikem a zavázali jsme se zaměstnávat lidi s postižením. Nabízíme pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku, následně dle dohody na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: Flexibilní pracovní doba, možnost domluvit se na rozšíření úvazku, pohodový tým, podpora a zaškolení, nabídka vzdělávání, 3 dny sick days, 5 týdnů dovolené, přizpůsobení pracovního místa dle typu postižení
Prosíme zájemce, aby zaslal životopis a motivační dopis emailem. Instrukce k tomu, jak se přihlásit do výběrového řízení je nutné si přečíst na našich webových stránkách https://www.2fabion.cz/l/hledame-posilu-do-tymu/
Nabídka práce: Administrativní pracovník/ice / asistent/ka, Ústí nad Labem
Pozice:
Administrativní pracovník/ice / asistent/ka
Zaměstnavatel:
2Fabion s.r.o.
IČO:
04609808
Oblast (okres, kraj):
Ústí nad Labem
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Částečný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda:
11000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Mgr. Dagmar Francová
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
25×