Nástup dle dohody.
Hlavní pracovní náplní je komunikace s anglicky mluvícími klienty, vyřizování objednávek a domlouvání dopravy.
Náplň práce spočívá ve vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek po celém světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Dále vítání a ohlašování návštěv a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Zaměstnanecké výhody: Práce na jednosměnný provoz, finanční zvýhodnění nekuřáků, prémie za aktivitu.
Místo vhodné pro absolventy a OZP.
První kontakt emailem nebo telefonicky v době 07:30 - 16.00.
Nabídka práce: Administrativní pracovník/pracovnice, Pardubice
Pozice:
Administrativní pracovník/pracovnice
Zaměstnavatel:
Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK
IČO:
13199706
Oblast (okres, kraj):
Pardubice
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda:
24000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Regina Košková
Telefon:
466 682 065
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
180×