Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytvoření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem, při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC (Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod.), znalost NJ na komunikativní úrovni (znalost AJ výhodou), organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou (obchodní, logistické, ekonomické zaměření výhodou), praxe v prodejním procesu. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě a další benefity. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.
Nabídka práce: Administrátoři prodeje SC, Cheb
Pozice:
Administrátoři prodeje SC
Zaměstnavatel:
Petainer Czech Holdings s.r.o.
IČO:
28981308
Oblast (okres, kraj):
Cheb
Obor práce:
Obchod
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda:
34000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Pavlína Franková
Telefon:
354 501 258
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
23×