Jaké máme požadavky?
Hledáme samostatného a zodpovědného člověka:
- s velmi dobrými komunikačními a prezentačními dovednostmi a potřebnou dávkou asertivity;
- který má aktivní přístup a umí dotahovat věci do konce;
- se rád bude učit novým věcem;
- s ukončeným středoškolským vzděláním;
- umí pracovat s PC a má řidičský průkaz skupiny B;
- a ideálně zvládne komunikaci v angličtině, případně v němčině.
Jaká bude pracovní náplň?
Přímá podpora vrcholného managementu skupiny DTZ, a to především:
- příprava podkladů pro rozhodování správní rady, porady managementu či obchodní jednání;
- sjednávání schůzek a organizace kalendáře managementu;
- výkon operativní činnosti nejrůznějšího druhu, které podpoří či usnadní práci managementu.
Chtěli bychom, aby po zapracování pracovní náplň obsahovala i:
- účast na pravidelných poradách vedení, vedení zápisů a agendy úkolů z porady vyplývajících.
- účast na obchodních jednáních;
- řízení samostatných interních projektů.
Co nabízíme?
- Mzdu v rozpětí od 28.000,- Kč do 40.000, - Kč podle dosavadních zkušeností a praxe;
- zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multioborovým přesahem;
- stabilní zázemí a práci v našem areálu v centru Liberce, ve kterém máme krásnou, nově zrekonstruovanou administrativní budovou;
- 25 dnů dovolené;
- možnost občasné práce z domova;
- notebook a služební telefon;
- možnost růstu a rozvoje;
- pravidelné a pohodové teambuildingy, a ještě lepší vánoční večírky
- a další zaměstnanecké benefity.
Hlásit se emailem nebo telefonicky v době od 6:00 do 14:30.
Nabídka práce: ASISTENT/KA MANAGMENTU, Liberec
Pozice:
ASISTENT/KA MANAGMENTU
Zaměstnavatel:
DTZ s.r.o.
IČO:
25414119
Oblast (okres, kraj):
Liberec
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda:
28000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Martina Kučerová
Telefon:
702 119 624
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
106×