Kontakt e-mailem.
Náplň práce:
-Zajištění nákupu materiálu, služeb a zařízení v oblasti elektronických součástek
-Vyjednávání smluvních a cenových podmínek s dodavateli
-Vyhledávání nových dodavatelů a budování dlouhodobých vztahů
-Sledování trhu a optimalizace nákupních nákladů
-Spolupráce s technickými a projektovými týmy
-Administrativa spojená s nákupem a reporting
Požadavky:
-SŠ/VŠ vzdělání (technický směr výhodou)
-Dobré vyjednávací schopnosti a obchodní myšlení
-Zkušenosti s nákupem, ideálně ve výrobní společnosti
-Znalost práce s PC - Internet, MS Office
-Zkušenosti s ERP systémem K2 výhodou
-Analytické myšlení
-Samostatnost, pečlivost a orientaci na výsledek
-Znalost angličtiny úrovně alespoň B1
-Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Pracovní doba (počátek/konec, Po - Pá, víkendy): Flexibilní pracovní doba Po-Pá.
Zaměstnanecké výhody: Flexibilní pracovní doba, 25 dní dovolené, mimořádné finanční odměny, stravovací příspěvek bez účasti, penzijní příspěvek, příspěvek na volnočasové aktivity, jazykové a odborné kurzy, firemní letní tábor, nákupní slevy na ALZA CZ.