KONTAKT: NA VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. červenec 2025 nebo dle dohody. Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3a-podminky-vykon... .
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 31. května 2025, tj. v této lhůtě
• podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu ku.projihockraj@cuzk.gov.cz ,
• podané prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu zcqadtt,
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Jihočeský kraj, Lidická tř. 124/11, 370 86 České Budějovice, nebo
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo rozhodování o povolení vkladu v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Jindřichův Hradec ID SM 30000180/30003804“. V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.