Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. Popis prac. pozice: Zajišťuje koordinaci projektových aktivit, vedení projektového týmu, spolupracuje na PR projektu; provádí administraci projektu (změny, průběžné a závěrečné zprávy o realizaci a udržitelnosti projektu, komunikace s řídícím orgánem, sledování naplňování monitorovacích indikátorů); odpovídá za obsahový a časový harmonogram projektu; ve spolupráci s finančním manažerem koordinuje a kontrolu čerpání rozpočtu včetně návrhů jeho změn. Další požadavky: komunikační a organizační a manažerské dovednosti vč. schopností k vedení jednání s dodavateli; praxe v oblasti přípravy a koordinace projektů; řidičský průkaz sk. B; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme zkušenost s přípravou či realizací projektů, případně se zpracováním žádostí (Benefit 7, MS2014+, MS2021+), praxi ve veřejné správě, orientace v problematice veřejných zakázek, schopnost komunikace v anglickém nebo německém jazyce.
Pracovní poměr na 1 rok (poté předpoklad změny PP na dobu neurčitou).
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky do 15.8. 2025 nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105. Výběrové řízení proběhne v měsíci srpen 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci Volná pracovní místa
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ, region Liberec
Pozice:
PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA ODDĚLENÍ ADMINISTRACE PROJEKTŮ
Zaměstnavatel:
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
IČO:
00262978
Oblast (okres, kraj):
Liberec
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Vysokoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
33280
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Ing. Petra Nováková
Telefon:
485 243 760
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
18×