Popis pracovního místa
• plnění požadavků a očekávání zákazníků
• zadávání zakázek do informačního systému, práce s rámcovými objednávkami
• komunikace s oddělením R&D (vývoj) a zadávání změnových řízení do systému
• komunikace se zakázkovým oddělením a dopravou
• spolupráce na plnění cílů oddělení a společnosti
• podpora obchodních zástupců při pracovních cestách, předávání informací zákazníkům na základě pokynů obch. zástupců
• vzájemná zastupitelnost po dobu nepřítomnosti kolegů na stejné pozici (dovolené, nemoc)
Požadujeme
• SŠ vzdělání
znalost NJ nebo AJ v písemné formě
• praxe a zkušenosti s prací v obchodním oddělením výrobní společnosti výhodou, nicméně možno i absolvent
• dobrá uživatelská znalost MS Office
• časová flexibilita, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
• organizační a komunikační schopnosti
• kreativní a iniciativní přístup k práci
• odolnost vůči stresu
• logické myšlení
Nabízíme
• nástup možný ihned
• smlouvu na dobu neurčitou
• možnost uplatnění znalosti cizích jazyků a další vzdělávání v cizích jazycích, možnost seberealizace v obchodním oddělení
• zajímavou a zodpovědnou práci ve 100%-ně exportní společnosti
• pružnou pracovní dobu
HYDRA a.s., Průmyslová 1110, 506 01 Jičín
Motivační dopis a životopis posílejte prosím e-mailem na adresu jana.myskova@hydra-components.com. Více informací o společnosti naleznete na www.hydra-components.com, případně Vám je rádi podáme na tel.: 737 216 203
REFERENT OBCHODU - BACKOFFICE M/Ž, region Jičín
Pozice:
REFERENT OBCHODU - BACKOFFICE M/Ž
Zaměstnavatel:
HYDRA a.s.
IČO:
25610562
Oblast (okres, kraj):
Jičín
Obor práce:
Obchod
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
26000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Ing. Jana Myšková
Telefon:
737216203
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
8×