Vedoucí technický pracovník
Oblastní charita Žďár nad Sázavou poskytuje 18 služeb na území bývalého okresu Žďár n. S. Naším společným cílem je pomáhat lidem a aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude starat o to, aby naši pracovníci měli bezpečné pracovní prostředí, funkční a moderní vybavení pro svoji práci, a tím i nepřímo bude pomáhat našim uživatelů.
Co bude Vaší náplní práce?
- zajištění správy majetku Oblastní charity Žďár nad Sázavou (budovy, pozemky, kotelny, přístroje, zařízení, vozový park - 65 aut) a vedení související dokumentace
- plánování a zajištění údržby, oprav, servisních prohlídek a obnovy majetku
- koordinace investičních akcí (nákup aut, stavební akce)
- zajištění bezpečnostních opatření proti krádeži, požáru
- vyhodnocování spotřeby energií, pohonných hmot, navrhování úsporných opatření
- zajištění správného nakládání s odpady dle platné legislativy
- koordinace oblasti BOZP a PO, včetně OOPP
- vedení administrativy související s výše uvedenými oblastmi
- komunikace s firmou zajišťující úklid budov
- vedení pracovníků - technický pracovník a údržbáři
Kde?
Kancelář budete mít ve Žďáře nad Sázavou, vyjíždět budete do všech služeb Oblastní charity v okrese Žďár nad Sázavou.
Od kdy?
Od září 2025, popř. dle domluvy
Co nabízíme?
- pracovní smlouvu na plný úvazek 40hod./týden, pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
- různorodou a smysluplnou práci v organizaci, která pomáhá lidem
- příjemné pracovní prostředí a šikovné podřízené
- vzdělávání, získání nových zkušeností
- zaměstnanecké benefity (pružnou pracovní dobu, stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity)
- zázemí stabilní organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/která
- bude rád vytvářet příjemné a bezpečné prostředí pro pracovníky i uživatele Charity,
- je technicky zdatný,
- baví ho stávající věci zlepšovat a nebojí se učit věci nové,
- má dobré organizační i komunikační dovednosti,
- je samostatný, ale zároveň bude schopen dobré týmové práce,
- bude umět vytvořit tabulku a vyhodnotit základní data, napsat žádost, vyřídit reklamaci atd.,
- má základní IT znalosti (MS Word, Excel, Outlook, popř. další aplikace MS Office 365),
- je aktivní řidič/ka,
- je trestně bezúhonný.
Pokud vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání profesního životopisu a motivačního dopisu na email jana.zelena@zdar.charita.cz do 30. 6. 2025. Případné dotazy k nabízené pracovní pozici Vám zodpoví Ing. Jana Zelená, MBA na tel. 777 755 656.
Více informací na webu Oblastní charity Žďár nad Sázavou.