Místo výkonu práce: třída Vítězství 246/6b, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Čt 7:00-15:30 h, Pá 7:00-13:30 h. Náplň práce: kontrola údajů, příprava faktur, zodpovídání telefonických a elektronických dotazů a jejich předávání kompetentním osobám, kopírování a faxování dokumentů, evidence, příprava, třídění, klasifikace a ukládání informací, příprava jednoduchých zpráv a korespondence, evidence zařízení vydávaných zaměstnancům. Požadujeme: znalost práce na PC a sociálních sítích (znalost práce s programy Word, Excel, MS Office), kreativní myšlení, samostatnost, spolehlivost, flexibilita při pracovních úkonech, příjemné vystupování a jednání se zákazníky, aktivní přístup. Nabízíme: sick-day 6 dní v roce, stravenkový paušál, zkrácená pracovní doba v pátek (do 13:30 h), příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, placené pojištění odpovědnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00-16:00 h) anebo e-mailem.
Administrativní pracovník/ce, region Cheb
Pozice:
Administrativní pracovník/ce
Zaměstnavatel:
APOSTAV spol. s r. o.
IČO:
62618628
Oblast (okres, kraj):
Cheb
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
27000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Ing. Eliška Popová
Telefon:
720956090
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
51×