Náplň práce: evidence, kontrola, zasílání a zakládání účetních dokladů. Fakturace, zápočty, proplácení dobropisů. Evidence docházek, služeb a dovolené. Práce s hotovostní pokladnou. Zajišťování provozních nákupů. Vyřizování písemné a emailové komunikace s úřady. Komunikace s dodavateli a odběrateli.
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru. Základy účetnictví. Práce na PC (MS Office, Excel, Word). Předešlé zkušenosti v administrativě výhodou. Samostatný a pozitivní přístup k práci. Pečlivost a svědomitost. Znalost skladového programu Money S5 velkou výhodou. Nástup ihned.
Nabízíme: Stabilní prostředí firmy s více než 30-ti letou tradicí. Příjemný pracovní kolektiv.
Zaměstnanecké výhody: Zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment, 2 dny zdravotní volno navíc k řádné dovolené, odměny k životnímu jubileu.
Kontakt: e-mailem
Administrativní pracovník/pracovnice, fakturant/ka, referent/ka, region Ústí nad Labem
Pozice:
Administrativní pracovník/pracovnice, fakturant/ka, referent/ka
Zaměstnavatel:
A C E R - C.S., spol. s r.o.
IČO:
47284927
Oblast (okres, kraj):
Ústí nad Labem
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ano
Mzda (od nebo od-do):
27000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Licková Kateřina
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
16×