Hledáme kandidáta se zkušeností v oblasti nákupu a dobrou znalostí anglického jazyka. Nákupčí bude nakupovat hutní materiály, proto jsou zkušenosti s touto komoditou vítány.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Administrativní činnost při zajištění nákupu materiálu a služeb na základě výrobních a obchodních požadavků
* Vedení evidence smluvních vztahů a databáze dodavatelů
* Vyřizování jednotlivých obchodních případů
* Příprava a tvorba objednávek včetně poptávkového řízení
* Sledování termínů potvrzení a jejich zadávání do informačního systému
* Evidence realizovaných dodávek zboží
* Řešení reklamací
* Evidence faktur v informačním systému
Benefity:
* Zázemí stabilní společnosti ve 100% soukromém vlastnictví s více než 50ti letou historií
* Práce na plný úvazek
* 23 dnů dovolené
* Stravenkový paušál
* Mimořádné prémie
Požadavky na zaměstnance:
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni podmínkou – schopnost telefonovat v anglickém jazyce
* Pečlivost, samostatnost, komunikační a organizační schopnosti – základní požadavek
* Základní znalost hutních materiálů – výhodou
* Základní znalost metalurgických norem pro materiály – výhodou
* Minimálně SŠ vzdělání
* Znalost práce na PC (Microsoft Office)
* Praxe na obdobné pozici – výhodou
* Znalost IS Helios – výhodou
Jak nás kontaktovat:
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici, odešlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce na email: personalni@seiko-flowcontrol.com