zajištění kompletní prodejní agendy divadla, bližší komunikace s obchod. odděleními ostatních divadel, podíl na tvorbě a realizaci marketingové strategie, práce v prodejním systému, nasazování prodeje, zpracovávání hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení prodeje, každodenní telefonický a písemný kontakt s divákem a vyřizování individuálních požadavků v českém jazyce, podávání informací o repertoáru, prodejním zboží, doprovodných programech, rezervace a další operace se vstupenkami, rozvíjení obchod. vztahů se stávajícími zákazníky, spoluzodpovědnost za plnění obchod. cílů, výborná znalost Č slovem i písmem, týmový duch a zároveň odvaha vést svěřenou agendu samostatně, schopnost řešit prac. výzvy, zodpovědnost, časová flexibilita, samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, schopnost pohotového jednání, zájem o divadlo, znalost MS Office, produkční a organizační schopnosti, ŘP "B", výhodou kulturní orientace v regionu a znalost systému Colosseum, práce v prestižní kulturní instituci, služební mobil a notebook, 3 sick days, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování a další firemní benefity, motivační dopis a profesní životopis do 6.6.2025 na e-mail
Obchodní referenti, region Uherské Hradiště
Pozice:
Obchodní referenti
Zaměstnavatel:
Slovácké divadlo Uherské Hradiště, příspěvková organizace
IČO:
00094846
Oblast (okres, kraj):
Uherské Hradiště
Obor práce:
Obchod
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
24790
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Bc. Štěpán Goiš
Telefon:
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
1×