Jedná se o obchodně administrativní práci, která obnáší mimo jiné: komunikaci s obchodními zástupci, komunikaci s dodavateli, komunikaci se stávajícími i novými zákazníky a to telefonicky, emailem i osobně, zpracování objednávek, fakturace a vše co s obchodem souvisí.Požadujeme pečlivost, schopnost profesionální komunikace, příjemné vystupování, smysl pro týmovou práci, smysl pro pořádek. Požadujeme dále schopnost pracovat s počítačem (internet, word, excel, znalost programu MoneyS4 výhodou (nikoli podmínkou - zaučíme), ochota vzdělávání se v oboru. Pracovní doba Po-Pá 7:00-15:30
Nabízíme: příspěvek na stravu, zaměstnanecká sleva na firemní produkty, osobní ohodnocení, prémie
Kontakt: e-mailem nebo telefonicky (po-pá: 9:00-14:00)
odborně administrativní pracovnice - fakturantka, region Ústí nad Labem
Pozice:
odborně administrativní pracovnice - fakturantka
Zaměstnavatel:
ALMECO plus s.r.o.
IČO:
25489330
Oblast (okres, kraj):
Ústí nad Labem
Obor práce:
Administrativa
Nejnižší požadované vzdělání:
Středoškolské
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Změněná pracovní schopnost:
Ne
Mzda (od nebo od-do):
26000
Popis práce:
Kontaktní osoba:
Bc. Pavla Šímová
Telefon:
775361182
E-mail:
Počet zobrazení inzerátu:
13×