VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent – referentka pro kulturu a občanské záležitosti.
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup na cca 1 rok), platová třída 9.
Platové rozpětí pro tuto pozici je: 29.120 Kč (zaručený plat) až 33.220 Kč dle zápočtu let odborné praxe.
Požadujeme:
minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, dobré komunikační a organizační
schopnosti, dovednost pracovat na PC (Office, Windows, Excel, internet), samostatnost, časovou
flexibilitu, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Výhodou: znalost místní historie, kulturních, vzdělávacích a společenských oblastí města.
Popis činnosti:
• pořádat a účastnit se kulturních a společenských, příp. pietních, akcí města (zejména: výročí
paraskupiny BARIUM, Talent, Majáles, Cena města Žamberka, Rozsvícení vánočního stromu
a vánoční jarmark, Dny evropského dědictví, oslavy státních svátků apod.)
• vést kalendář kulturních a společenských akcí města a okolí
• zajišťovat požadovanou fotodokumentaci z akcí
• vést sekce z oblasti kultury na webových stránkách města
• provádět nahrávky pozvánek a informací pro občany do městského rozhlasu ve spolupráci
s referentem krizového řízení
• spolupracovat s Turistickým informačním centrem a redakcí ŽL
• zajišťovat propagaci akcí města a propagační předměty, vč. jejich evidence; rozvoz plakátů
• ve spolupráci s TIC se účastnit vybraných veletrhů cestovního ruchu
• vést pamětní knihu města a pamětní knihu SPOZ
• spolupracovat se školami, školskými zařízeními a příspěvkovými organizacemi města
• organizačně zajišťovat činnost Sboru pro občanské záležitosti (SPOZ)
• v částečném rozsahu zastupovat v redakci Žamberských listů
• v nezbytných případech zastupovat asistentku starosty ve vybraných činnostech
• spolupracovat při zajištění celkového provozu kanceláře starosty
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu, 5 týdnů
dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na
penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro
zaměstnance.
Předpokládaný termín nástupu: červenec 2025, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 05.06.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: 465 670 200, e-mail: r.krenova@zamberk.eu.
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ KTAJ-KU“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.