VYHRAZENO pro OZP
První kontakt E-MAILEM: kuba.matt@digiday.cz
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka nákupčího. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské neformální prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup možný ihned či dohodou. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu (nejedná se o prodej po telefonu). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.
Jaká bude tvá pracovní náplň?
• Práce na PC
• Plynulá komunikace s dodavateli v anglickém jazyce
• Podíl na chodu společnosti
• Kontrola stavu skladových zásob
• Příprava podkladů pro nákupčího
• Dohled nad dodržováním dodavatelských smluv
• Pravá ruka nákupčího
• Vyřizovat reklamace s dodavateli
Vše naučíme a se vším pomůžeme.
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
• Znalost anglického jazyka (min. úroveň B2)
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• Pokročilá znalost na PC (Word, Excel, MS Office)
• Pečlivost, spolehlivost, samostatnost
• Ochotu se učit novým věcem
• Odolnost vůči stresu
• Předchozí zkušenost na obdobné pozici
• Příjemné vystupování a výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
Co ti můžeme nabídnout
• Zkrácený pracovní úvazek
• Práci v moderním prostředí
• Skvělý kolektiv
• Bezednou výbornou kávu
• Podporu od kolegů i vedení firmy
• Multisport kartu (po zkušební době)
• 25 dní dovolené
• Volné svátky i víkendy
• Teambuildingové akce
• Služební notebook a telefon
• Podpora v rámci vzdělávacích kurzů
• Rozmanitou práci v menším přátelském a příjemném prostředí
• Dlouhodobou práci na HPP ve stabilní společnosti
Zaujali jsme tě? To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na kuba.matt@digiday.cz
Držíme ti židli!